22 april

Det har varit en bra dag. Klassen är jättetrevlig och jag känner varje dag att det är så bra att avsluta sin verksamma tid som lärare tillsammans med så här fina ungdomar. Efter skolan blev det en stund hos tandhygienisten. Jag älskar ju inte tandläkaren, men Eva-Britt är så duktig, mjuk och tillmötesgåeende att det inte alls är så obehagligt. Skönt att det är gjort ändå.

Sol och -4 i morse gav en underbart vacker resa till Dorotea. Mitt på dagen kom värmen och på hemvägen kom några regnstänk mot vindrutan. Vårregn känns rätt och luktar härligt.

Nu skall jag gå till sängs med min bok. God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket!! Känner mej riktigt nöjd med den nya designen och hon är så duktig Sara. Här kommer hennes mail adress: [email protected]

Så nu kan du maila henne och fråga om hon vill hjälpa dig!



Jättefina bilder du lagt in, från påsk och allt! =)

2009-04-23 @ 11:00:14
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0