Min nya design på startsidan

Jag är jättenöjd med min första sida! Den speglar mig tror jag: snö, berg, äventyr och vilja att gå framåt - uppåt. Tack ni som hjälpt mig. Nu skall jag fortsätta att lära mig mera om allt.

Jag hann med en stund i solskenet efter skolan idag. Det var skönt att sitta med kaffekoppen och boken och känna våren. Ikväll skall jag inte göra något, bara vara. I morgon kör vi till stugan i Borga för att städa och på söndag går tornadon i huset här i Bellvik. Litet lätt vårstädning innan Ulf och Kerstin kommer.

Jag köpte en resetidning igår. Det är farligt. Nu önskar jag mig resechecker vid alla bemärkelsedagar ett tag framöver. En tur med Rosa Bussarna lockar verkligen. Tänk att få uppleva Anderna, Peru, Titikakasjön och Machu Pichu! Hösten 2011 skall det bli av.

Nu skall vi äta Gundes blodpudding. Inte som Elsas middagar, men gott ändå.
Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Anna-Erika

Sambon berättade om din blogg så jag ville oxå se! Jättefina bilder.

Många kramar från Hemavan.

2009-04-24 @ 20:19:46
URL: http://aehandmade.wordpress.com/
Postat av: Malin

Hej hej!

Din sida blev jättefin! =) Så nog kan du vara nöjd alltid! Hon är duktig Sara!

Klart jag kan visa dig om det är något du funderar över och vill lära dig! Det är bara du säger till, så ska jag göra så gott jag kan!

Inga problem alls! =)



Natti natti och sov så gott!

2009-04-24 @ 22:25:18
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0