Fredag 18 december

Det känns att jag varit i skolan hela veckan. Ikväll orkade jag inte baka kakor! Jag tappade litet lusten också, när drömmarna igår blev för hårda. Jag skall konsultera svägerskan på Fantastiska Fiket i morgon. Hon vet säkert vad jag gjort för fel... Idag blev jag bjuden på en fin överraskning av vaktmästare Herman. Han hade satt ihop en sorts tackfilm, som han visade med datorn och kanonen. Superkul. dessutom fick jag gammal skolplansch och en säkerhet nu när jag skall åka skidor så mycket. Kolla här. Tack Herman! Uppskattas verkligen!!




När jag kom hem efter litet julklappsköp i Hoting slocknade jag i stolen framför TV´n och något program jag av naturliga skäl inte har en aning om. Har plockat litet, sett mera TV, plockat litet till och sett på Ernst. I år skall jag göra julstämning på bron. Han gav mig inspiration.

 

Nu är det bara -15 grader. I morse när jag körde till Dorotea pendlade det mellan -28 och -30. I morgon kanske vi får litet snö igen. Då skall jag ta en promenad ner till Fantastiska Fiket direkt efter skidskyttet. SKÖNT att kunna gå en promenad igen. Nu skall jag krypa isäng.

God natt.


Kommentarer
Postat av: Tomten

Go afton i stugan,ja nu böjar de dra ihop sig mot doppare dan.Ifrån oss alla,till er alla en riktigt GOD JUL på er, önskar Tomten ifrån Slääkamyra.

2009-12-22 @ 19:20:46
Postat av: Anonym

God Jul på er!

Gick det bra med syltsnitten? Det tror jag säkert.

Hälsningar från Näset

2009-12-23 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0