Luciasöndagen



Nu var det länge sedan jag skrev här. Det har sina orsaker, men bara trvliga sådana. Direkt efter mjukbrödsbaket åkte vi till Borga för att Gunnar skulle få lacka golven och jag göra klart min del av UTSTÄLLNINGEN PÅ BORGAGÅRDEN. Det tog tid, för alla tavlorna var inte klara och glasen inte ditsatta. Men i sista momangen hängde jag och det blev jättebra! Kari hade gjort ett superbra jobb med rekvisitan. Hoppas nu att folk uppskattar vårt arbete och - att vi får sålt mycket. Nästa projekt efter Borgagården blir en utställning i folktätare område. Vi har några spännande erbjudanden på gång!

Onsdag till söndag förra veckan var jag i Ås. Några bilder därifrån.



Så blev det Lycksele tillsammans med Gunnar. Han skulle tillsammans med Magnus lägga in nya bänkskivor i deras hus och vi skulle umgås och baka pepparkakor och lussekatter.



och...





Det finns mera bilder att se, men jag orkar inte längre. Kommer mera framöver. I morgon skall jag upp tidigt, för jag skall vikariera på Strandenskolan. hela veckan blir det jobb.
Jag hör av mig i morgon.

God natt.



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Lycka till med utställningen. O, så gärna jag skulle vilja se den. Härliga bilder från Ås och Lycksele. Kramar. Kerstin

2009-12-15 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0