Snart slut på maj.







Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej Ingrid och främmandet!

Jag ser att ni haft fullt upp,bra väder och många möjligheter till upplevelser och det är bra. Själv har jag hållit mig inomhus sedan onsdagmorron, men nu söndagkväll, är jag hemma igen och överlycklig. Allt gick över förväntan! Har du hört något från Kanada? Hälsa till dem från oss när de hör av sig. Hälsningar från Näset

2009-05-31 @ 18:08:47
Postat av: Ingrid

Toppen att det gick bra! och att du fick komma hem så snabbt.

Jag har bara hört att allt är bra och att de kommer till Sverige på lördag. Vet inte om de skjutit de senaste fyra dagarna.

Jag hör av mig.

2009-05-31 @ 22:29:26
URL: http://ingridibellvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0