I förväg för 10 oktober















Jag hoppas att jag inte har gjort något tokigt nu. Mina lägerskolor i Hemavan har givit mig och mina elever så mycket som jag har att tänka tillbaka på nu sedan jag blivit pensionär. Jag vet att vårt gemensamma intresse och engagemang har satt spår hos de ungdomar vi haft med oss. Så fort man träffar någon som varit med talar de om det. "Minns du Ingrid..." Jag är så glad att Johan kom med förslaget för 15 år sedan. Jag fick inte bara en bra researrangör utan också en mycket god vän.
Ha en bra födelsedag tillsammans med Din sambo och Dina vänner! Jag dyker upp senare. Alla här hälsar och hurrar.  Kram.


Kommentarer
Postat av: A-E

Inget mutter från sambon alls!! Han kommenterade ett stavfel...



Kram från oss!

2009-10-10 @ 10:54:14
URL: http://aehandmade.wordpress.com/
Postat av: Ingrid

Jag bjuder på stavfelet... Hade tre sådana på studentuppsatsen. Kan fortfarande inte. Innehållet var det viktigaste!

Kram

2009-10-10 @ 13:08:53
Postat av: Ann-Cathrine

Länge sen vi sågs, har ju inte träffat dig sen du blev opererad. Men har läst vad du skrivit och förstår att allt gått bra och att det går framåt hela tiden. Måste ju kännas hur härligt som helst att du fått gjort detta nu!! Hoppas du haft en bra helg och att allt fortsätter framåt så du får kasta kryckorna snart!Kram Kram!!

2009-10-11 @ 16:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0