Måndag 30 augusti

Idag har vi haft möte här. Jättetrevligt och jag lyckades prestera en GOD kladdkaka med vinbär i. Alla ville ha reseptet. Den skall jag göra fler gånger.
Orkar inte skriva mycket idag. Skall lägga mig nu. Jag låg och väntade att Magnus skulle komma fram i natt och han kom inte förrän halv två! Han stannade och sov på vägen från Lycksele - men jag sov inte... I morse for vi till Strömsund tidigt och skaffade pass hos polisen där. Enkelt och löpande band, foto (ja, man är väl inte vackrare än så) och fingeravtryck! 400 kronor och det kommer till Dorotea om en vecka! Fort var det gjort.

I morgon drar jag till Lycksele och skall vara hos Jon på skolan klockan halv ett har jag lovat. Skall bli spännande att se hur det är i hans första klass. Efter att han slutat halv två, hämtar vi Isak och åker hem och lagar middag tills Pernilla dyker upp. Gunnar följer inte med denna gången. Han är hemma och jobbar på Huset på hälla.

God natt och sov gott.

Titta in hos mig om du vill.


Kommentarer
Postat av: Kari

Heeeeej!

Oh, vad jag blir avundsjuk på ditt nystädade fina hem..här är det fullt med prylar överallt.

Det ser ut som om vi ständigt var på resande fot och

huset bara är en genomfartsled :)Men det blir nog en lång höst, så jag hinner nog med.

Är ni hemma ihelgen vi åker nog uppöver ...en kopp kaffe kanske/Kram Kari

2010-08-31 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0