Måndag 4 januari 2010

God fortsättning alla vänner!

Min dator har varit obrukbar länge på grund av min okunskap... men så fann jag en support Tobias uppe på Granberget och med ett tryck på EN knapp var den igång igen. Tänk vad lätt det var!
Julen och nyårshelgen har varit mycket intensiv. Sista dagen alla var här, frågade Hilde, tre och ett halvt: - Varför står du alltid och diskar, farmor? Ja litet så har det varit: förberett mat, lagat mat, diskat, lekt med barnen och passat dem, och så från början igen. Det är kul, men det är inte utan att det känns att jag inte längre är trettiofem. Men jag älskar dem och tycker att det är underbart att de kommer till mig.

Igår kväll åkte Gunnar med Magnus till Lycksele för att vara till i morgon kväll. Jag har alldeles tyst omkring mig. Idag har jag jobbat med Canadakorten - albumen. Det gör mig nästan tokig att få dem i rätt ordning. Jag har ju bara datorn att fråga och där har jag bilder både Johan, Magnus och Gunnar har tagit! Vilket strul.
Nu är i alla fall Gunnars första del klar: från avfärden tills de kommer fram till jaktcampen. I morgon klistrar jag.

Här är några bilder från helgerna. Nu skall jag lägga mig och svimma av för natten. God natt!

 




Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack Ingrid för bloggadressen. Nu får jag vara med er alla kära bellviksvänner igen. Kramar Kerstin.

2010-01-06 @ 00:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0