Onsdag 20 januari

Idag fick vi tag på JOHAN och kunde ropa HURRA, HURRA!!! Han fyllde 38 år (fy katten vad det går fort...) igår, men då hade vi ingen täckning här på våra mobiler. Vi skall fira honom när han kommer hem i helgen. Han och barnen kör upp i morgon kväll. Det skall bli kul att träffa alla tre igen. Men vänta inget inlägg här förrän på söndag kväll. Det är liksom fullt upp att vara farmor.

Skidåkning idag också. En och en halv timma i maklig takt. Så härligt. Solen tittade fram en kort stund genom molnen, men vi såg att Gallo och Jenjen låg i sol. Ett lock på över Avasjön och Borga. Vackra bilder blev det i alla fall. Vi skall åka i morgon också. Eva och Bengt var här på middag i kväll. Trevlig stund och jag tror att de tyckte maten smakade bra.

I morgon kväll styr vi alltså kosan till Bellvik. Nu skall jag lägga mig. God natt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilka underbara foton!! Längtan till Borgafjäll känns stark. Hälsa Johan och barnen och en extra varm kram till "vår" Johan. K.

2010-01-21 @ 14:28:16
Postat av: Lennart Bergius

Jag tycker det är roligt att läsa din blogg och se hur livet är där uppe i Norrland.

Tack för alla trevliga stunder tillsammans.

2010-01-23 @ 11:30:34
Postat av: Ingrid

Så roligt att höra av Dig Lennart! Att allt är väl med Er såg jag i julbrevet. Härligt. Hälsa alla och - tack själv! Kram

2010-01-23 @ 16:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0