Söndag 18 juli

Det har varit en regnochåskdag med blixtar, knallar och strömavbrott mitt på dagen. Magnus kom hem i förmiddags och har haft massor av göra hela dagen. Lukas och Olle åkte hem till Vilhelmina - usch vad tomt det blev!
Igår kastade killarna in ALL ved! De jobbade och slet trots transportbandet och innan middag var allt inne. Underbart härligt. TACK Lukas, Olle och JP (som kom och hjälpte - som vanligt)! Efteråt fixade vi snabbt middag, packade den och gick ut med Christers båt. Det var så fint att ligga för ankar och äta middagen: stekt korv och Gunnars biffar i tunnbröd, juice, mjölk och kaffe på det. Det var sämre med fiskelyckan. Bara Olle fick en liten abborre, som fick fortsätta att simma omkring i Bellvikssjön. Men vi hade en underbar kväll. 

Min datordoktor har varit här idag och lovat ordna nydatorn. Därför kommer det inte att höras och synas något från mig på 10 dagar - men då... Jag kommer att ha bloggabstinens och skriva massor.

Vi hörs då. Kram och God natt från både Gunnar och mig.





Och så kommer en bild på en nioåring, som är verkligt sugen på att få en hund! Han älskar dem och gör allt för att de skall ha det bra. När åskknallarna var som värst låg Olle bredvid Epo och klappade honom hela tiden, så att han inte skulle vara rädd. Olle, du är så himla go!!!!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Har det inte gått 10 dagar snart???? Var är du? Kram Kerstin.

2010-07-27 @ 22:20:32
Postat av: A-E

Tack för vykortet och besöket.



Hoppas hemresan gick bra. Sambon har redan börjat titta i kartboken efter omvägar till Bellvik... Åka som rättest?? Nejdå, inte om det går att ta en omväg!

2010-07-29 @ 21:45:27
URL: http://aehandmade.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0