Det är fortfarande måndag kväll.

Magnus och Isak kom iväg senare än jag trodde, så i väntan på dem fortsätter jag att visa litet bilder från dagarna som gått.







Nu är jag ikapp. Nästa gång jag skriver här blir det med bilder av Isak med. Vi kommer att ha mycket prat i tre dagar nu och jag blir nog en trött Ingrid på kvällarna.
Idag har Jan-Peter jobbat hela dagen och mera därtill med att röja på våra ägor. Röjsågen surrar oavbrutet. Han är otrolig. Vi är så tacksamma att han finns för oss. Nu kommer en vecka då vi skall dra en massa ris i högar för att elda när vädret passar för det. Det är härligt att se hur fint det blir när slyn kommer bort.

TACK JAN-PETER! 

NU säger jag godnatt igen med ett tack till Fantastiska Fiket för en god kopp te och en kaka i eftermiddags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0