Söndag 23 maj

Nu är jag tillbaka i etern. Hej alla ni därute.
Jag skall strax koja. Är jättetrött efter allt som varit, men har ändå plockat ihop ett par collage. Det får bli från Sveriges östra del nu först, så får vi ta den västra och norra framöver. Egentligen skulle ni fått se hur vårt "högvattenstånd" ter sig nere vid sjön allra först men det blir i morgon. Gunnar och jag hade världens konststycke för oss i går - med båt utan åror. Både de och årtullarna låg inne i båthuset, som var låst i dörret ut emot sjön. Dörren var till hälften under vatten - och vattnet är ca 7 grader varmt... Inne i båthuset låg min canadensare med risk för att bli klämd och skadad om sjön skulle stiga mera. Motorn var upphängd därinne på en bräda - alldeles för lågt! 
Vi lyckades - men utan kamera.

Här kommer bilderna från Stockholm och Örebro. Efter dem är det direkt God natt. Kramar från mig.











Dagen därpå körde vi ut ur huvudstaden mot väster. Vi ringde till Åke och Britta och till vår glädje var de hemma och vi kunde räkna med ett par timmar hos dem.





Nu är det alltså GOD NATT. Det är bara 4 grader ute.
Vi hörs i morgon. Då skall ni få bilder från Lödöse och på resan tillbaka till norr.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Välkomna hem!

Så roligt att få följa med er på den här resan. Vilken upplevelse att få se alla dessa underbara bilder.Kram K.

2010-05-24 @ 10:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0