Onsdag 3 november

Jag har en treåring här, som har sagt farmor  tretusen gånger idag. Just nu har han tillverkat en pappersbössa och skjuter älg på löpande band. Jon frossar i Harry Potter spelet på min gamla dator. Vi lyckades installera det i morse till allas lycka.
Gunnar har varit i skogen och fått hjälp av J-P att hugga ved för år 2012... Den skall köras hem med skoter när det blir mera snö. Då hoppas han att Hasse vill vara med. Tack alla ni som hjälper Gunnar. Hans ben blir så märkbart sämre - men han vill inte erkänna det. Idag har han i alla fall gjort årets andra bad: i isvatten uppe i Djupån. (Det första var på Mallorca i Medelhavet...)

Jon har just skrivit brev till kusin Hjalmar. Nu hoppas jag att farfar skall ta med båda killarna ut och hämta ved, köra fyrhjuling eller något annat. Jag behöver vila öronen.

Några bilder från i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0