Tisdag 9 november

Hej alla.
Först var jag på Fantastiska Fiket för att få 11-kaffe, men det var stängt. Så for jag till Dorotea ett par ärenden och hamnade på skolan. De vill ha mig i tre dagar och OK då. 7 - 9an i svenska och engelska. Skall bli kul faktiskt. Men bara denna veckan. Härligt att kunna bestämma själv!

Nu skall jag elda och läsa en stund. Är snart färdig med Nordkapalbumet. Bättre dag idag med fantastiska bilder i solen när jag var ute med Nitra i morse.

Se här. God natt sedan.






Kommentarer
Postat av: Från Näset

Det var ju synd att jag var borta, var iväg en sväng till optikern. Vi såg spår på bron när vi kom hem och sa` att det kanske var du som varit hit. Tyvärr är jag borta i morron också. Tänkte ringa dig på måndag och be dig komma och äta med oss, men såg på bloggen att du inte var kry och trodde då att aptiten inte var den bästa och inte lusten att ge dig iväg på Näset heller. Jag återkommer nu när du är piggare. Go´natt och sov gott!

2010-11-09 @ 22:52:45
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Tack svägerska! Jag kunde ju ha ringt först, men behövde ändå starta bilen. Du har alldeles rätt i att jag inte alls varit i form att gå bort. Jag har gärna middagen kvar till annan dag. Nu jobbar jag ju tre dagar och det kan vara skönt att slippa fixa mat själv någon dag. Kram

2010-11-09 @ 23:36:42
Postat av: A-E

Tack snälla du för böckerna.



2010-11-11 @ 16:39:56
URL: http://aehandmade.wordpress.com/
Postat av: lovisa

Fin design:)

2010-11-11 @ 17:15:04
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: kari

Hej...det är ömsesidigt....det där med troll du vet :)

Ingrid, jag har hittat något spännande som jag skulle vilja göra...har Du besökt Korallgrottan?

Den ligger väl inte så himla långt bort. Hans kom hem med en turistbroschyr från Strömsund och där stod det om den, det verkar så himla spännande...kan vi inte planera en tur dit till försommaren ??

Vi hörs // kari

2010-11-12 @ 15:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0