Måndag 7 februari

Idag kommer bilder efter ett kämpande för att få dem från mailet till fotoprogrammet!!!! Ibland blir jag heltokig för att jag inte kan mera om datorer. Det retar mig. Bildkvaliten är inte den bästa, men det kanske inte syns på collaget. Det är Karis bilder hon skickat till mig.

Visst syns det att vi hade en fin helg i alla fall. Idag har jag jobbat hela dagen med mat till Pernillas 40-årskalas. Det är roligt, men jag är trött nu. I förmiddags var jag i alla fall ute och sparkade i 50 minuter med Nitra. Vi hann 6 km för hon sprang som bara den - i härlig glädje. Nu skall jag ut med henne en stund varje dag. Nyttigt för oss båda.
Som tur var blev vi bjudna på middagsrester på Näset. Sparade tid och ork. Tack svägerska!

Jag skall ta en kopp te nu och sedan krypa i säng. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0