Söndag 23 januari

Idag har Gunnar och jag kört till Åsele för att med enda bussen under helgen, skicka Jons skidskor till Lycksele. Jag glömde ta dem ur bilen i torsdags, när jag körde därifrån... Vi passade på att hälsa på syster Gunnel och svåger Björn och blev bjudna på - som vanligt - världens godaste middag. TACK! Dessutom träffade vi Björns mamma, som verkligen bär sina år med heder. Det var jättetrevligt!

Innan vi for dit kom JP och hälsade på en stund. Det var kul. Vi har saknat honom och hans tittain. Tiden räcker inte till för honom nu när han har jobb. Bra för honom - tråkigt för oss. Du är alltid välkommen JP.

Den kommande veckan skall jag arbeta på skolan tre dagar. Skall bli riktigt kul att träffa kollegorna igen. Skidorna åker med till Dorotea i morgon. Det blir ett varv på elljusspåret innan jag far hem.
Nu skall jag koja. God natt.


Kommentarer
Postat av: IL

Vi ses på onsdag! Då jobbar jag. Kram Ingrid

2011-01-24 @ 15:42:29
Postat av: Kari

Hej...härligt med längdskidor, jag längtar till den dan infinner sig att jag kan stå på ut i spåret.

Petter..har precis köpt sig en längdskidsutrustning och åker för första gången i vuxen ålder runt spåret, riktigt bra gjort att komma igång .Vi hejar på!!

Hälsa JP och gratulera till jobb....det växer ju inte på träd idag precis :)

2011-01-24 @ 18:14:19
Postat av: Ingrid O

Du Ingrid - tar vi födelsedagsfika på onsdag?

2011-01-24 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0