Tisdag 19 juli


Det var denna dagen med så mycket skönare väder än i går. Leken ute och lunch på däcket är bara så lättsamt och härligt för våra småttingar. Mitt på dagen körde vi in till Dorotea så att Hjalmar också skulle få en mjukglass och så jag fick köpt färg till morfars trädgårdsmöbel, mm.
Jag talade med Mitte i telefonen och vart litet vill när han svarade "Mikael". Vi känner ju honom bara som Mitte från han sprang hos oss varje dag som lekkamrat till våra killar. Det är han som hyr ut skyliften som skall hissa upp oss till toppen på lagårdsgaveln. Skönt att inte behöva vara rädd för rangliga stegar 10 meter upp!
Nu skall jag njuta av tystnaden och säger God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0