Lördag 9 juli

Det har varit en riktigt behaglig dag! Einar som kom med kött att röka igår kväll, stannade kvar i Lillstugan över natten och var med vid rökning av fisken också på förmiddagen. Som alltid när Einar är här har vi mysigt och trevligt - men vi saknade såklart Agneta, som är kvar på Ulvön.
Resten av dagen har jag delat mellan att sitta i sol och vind på däcket och läsa, måla klart på Lillstugan och litet till målande. Om jag hinner i morgon skall det vita på brokvisten bli färdigt. Mitt på dagen skall vi till Näset för ett årsmöte och avslutande grillande.

Nu skall jag äta litet kvällsfika och sedan skall jag läsa en stund innan jag kojar.   God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0