Torsdag 12 maj

De senaste dagarna har varit fulla av aktiviteter. Tiden bara rusar iväg.
Här ser ni på mina bilder vad vi har sysslat med. Besöket i Umeå gjorde vi på samma gång som Gunnel och Björn i Åsele läste jag på hennes blogg!! Himla synd att vi inte visste - kunde ju fikat ihop. Vi var ju också på Jula, men var ute senare än de. Vi körde förbi deras hus på hemvägen klockan 21 och då var vi så trötta att vi inte orkade stanna. (Tur för ni var väl alladeles för trötta för att orka med oss också!)

Dagen i Borga var jättehärlig. Och tack Eva för att du hjälpte mig att ta ner utställningen. Trots din onda hand. Gott med vänner.

Nu skall vi äta en sen middag efter att ha rensat ris och eldat några högar som jag drog ihop förra våren. Det känns rent och skönt. Om vi får litet mera duggregn skall vi fortsätta med de 24 högar vi har kvar...

God natt och sov gott!










 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Så roligt att ni gästade oss. Härligt med alla älg- och björnhistorier. Ni är alltid välkomna till oss. K.

2011-05-12 @ 22:42:36
Postat av: Kerstin

Så roligt att ni gästade oss. Härligt med alla älg- och björnhistorier. Ni är alltid välkomna till oss. K.

2011-05-12 @ 22:43:23
Postat av: Jan Peter

FINA BILDER DU LAGT UT,HÆR ÆR DE OCKSÅ FINT OCH BRA I MO I RANA.

2011-05-14 @ 10:10:37
Postat av: Sara

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-12 @ 17:23:00
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0