Snart 67...

Hej alla ni därute, släktingar, vänner och andra läsare.
Nu kommer det att bli tyst och orörligt här i ca tre veckor. Det beror på att jag försvinner till Nepal på söndag och inte återvänder förrän den 9 november. Jag är förväntansfull och har nästan packat färdigt. Behöver en stund till i morgon förmiddag för att bli helt klar.
Idag har jag bakat bullar och äpplekaka till Gunnar. Så se till att hälsa på honom de här veckorna och säg att ni är kaffesugna.

Jag lovar att fota massor och dela med mig av bilder och uppleveslser när jag är tillbaka.
Ha det så bra under tiden. Kramar.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen kära Ingrid! Hoppas att resan blir härlig. Ta väl hand om dig, så ses vi snart. Kram från Ingrid

2011-10-22 @ 08:12:06
Postat av: Bodil

Grattis på födelsedagen också från mig. Ha en underbar resa! och kom glad och lycklig hem igen :-) Kramar i massor från Bodil

2011-10-22 @ 09:33:17
Postat av: Elsa

Ja här ser jag ju att du har födelsedag i dag, det visste jag inte när vi åkte västibyn tidigare i dag.

När barn och barnbarn kom med paket och sång, då gick det upp ett ljus. Ha en bra födelsedag resten av dagen och lycka till på resan som du startar i morron! Och kom hem helskinnad och rik på upplevelser!

2011-10-22 @ 15:37:30
Postat av: Erika

Oj, vilken resa du ska iväg på! Väntar med spänning på framtida blogginlägg om din fantastiska resa! :)

2011-10-22 @ 20:45:19
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Gunnel o Björn

Grattis på födelsedagen och lycka till på din spännande resa!!

Kramar från Gunnel, Björn och Pudel-Alice.

2011-10-22 @ 22:54:13
Postat av: Gunnel

Grattis på födelsedagen och lycka till på din spännande resa!!

Kramar från Gunnel, Björn och pudel-Alice.

2011-10-22 @ 22:57:32
Postat av: Maud Boström

Grattis lite i efterskott. Ha en underbar resa. Låter väldigt spännande.

2011-10-23 @ 17:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0