Tisdag 6 september

Idag har det varit flatregn. Hela dagen utom nu alldeles på slutet har det strilat från himlen. Men jag har varit på en svamptur ändå. Kolla resultatet!
Bilderna från fjället var från helgen. Däremellan har jag varit farmor en dag. Det är mysigt och jag gör väl litet nytta hoppas jag.

Nu sitter Kari och jag och jobbar med våra bilder efter en härlig middag och med brasa i öppen spisen. Gunnar är på ingång till Bellvik efter samma ösregn i Nåsjön och ingen älg... Men det är ju långt kvar på älgjakten ännu.

Nu tänker jag lägga mig och sova gott. God natt.






Kommentarer
Postat av: Kerstin

Oj, vad det låter härligt. Jag önskar att jag vore med er. K.

2011-09-07 @ 10:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0