Bilder i massor.

Idag har jag nästan hållit andan. Rädd för att det skall komma någon hjärtrusning och sätta krokben för morgondagen och samtidigt rädd för morgondagen. Alltså konstant rädd.
Har i alla fall gjort i ordning i andra våning: dammsugit, tvättat golv, bytt sängkläder och börjat slänga papper. Tvättmaskinen har gått ett par gånger och kläderna torkar över vedspisen. Emellan varven har jag gjort det jag tycker är kul - fixat till collage av mina vinterbilder. Gunnar är i snickarboa och tillverkar trappräcke till Granberget. Det är snart klart och då skall vi ut litet. Till dess hinner jag kanske lägga ut några av collagen här.
 
Nu spricker molnen upp och solen kommer smygande. Termometern vid köksfönstret visar just nu på 12,3 grader! Vår?
 
Imorgon bitti åker jag till Umeå och överlämnar mig till kardiologerna. När jag går in där skall jag tänka som Kari sa: -Om ett dygn är allt över. Det skall jag väl klara på ett eller annat vis.
Ha det bra Ni alla så hörs vi om ett par dagar.
 
 
 
Detta var sportlovet vecka 10. Nu kommer mera vinter.
En lördag var det skidtävlingen SIGVARD JONSSONS MINNE i Rossön. Åtta Oscarssons körde.
 
 
 
 
Tack för denna gången.
Det som väntar är bilder från Granberget från påsken och från Kungsledenrännet och litet till. Den som väntar på något gott... Ha det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kari

Hej kompis......jag ska tänka på dig imorgon hela dagen.....när du får en kopp gott kaffe och en smörgås när allt är klart ....Kram på dig

2013-04-15 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0