Onsdag 10 februari

En BRA dag!  I skolan tittade 9orna, Gunnar och jag på filmen från Hemavan. Vår lägerskola där lämnade spår hos undomarna och de tyckte att det var jättekul att se sig själva som tolvåringar. Vi såg oss vid Ruttjebäckens jättegrytor, uppe på Oxtindanglaciären, nere vid de norska fjordarna och i Kåtavikens grottor. Vad roligt vi hade och vad mycket vi lärde oss!

Efter lektionerna körde jag till Oves sport i Rossön och köpte skidor till Isak. Roligt att se tvåochetthalvtåringen åka på dem. Han tycker att det är jättekul och är så stolt att han har lika som storebror.

En vilostund i Bellvik innan jag körde tillbaka till Dorotea för att vara vakt vid sista kvällen av konstutställningen. Nu är jag hemma igen och tar sats för att gå till kojs. En kopp te och sedan God natt!

 


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej min vän, vad härligt att du är så bra nu att du kan och hinner göra allt vad du vill. Du ska få två av mina "ord", som jag har i min samling.



Du är en som får mycket gjort, men du måste tänka på dina pauser.

/Madame Shang i Peking/



Hon hinner mycket. Hon har ju inget annat att göra.

/Lars Gyllensten/



Godnattkramar till dig och till Gunnar. K.

2010-02-10 @ 23:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0