Måndag 1 mars

Nu är vi tillbaka i Bellvik. Två timmar skidåkning i vacker sol men snåig vind gav skön känsla. Jag städade stugan ordentligt för det är så skönt att komma tillbaka till rena rum och god lukt. Vi kom hem till 20 cm oskottat framför huset, men tar det i morgon. Då skall Gunnar till verkstan med sin bil och jag till tandläkaren. Onsdag är det besiktning av Berlingon i Vilhelmina och på torsdag pinnar vi på till Umeå över dagen.

Några bilder från idag och så direkt i säng. Jag tar en bok av Nicolas Sparks med mig. Han är underbar att läsa. Nu har jag bara en kvar av det han skrivit och det är Drömmarnas väg.





Både Bjässan och hennes matte är trevligt sällskap på turen. Skönt att vi inte var på fjället! det såg ut som riktiga jetvindar omkring Jenjen. Nordvästliga. Huvva!!!!

God natt alla mina vänner och läsare.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej vänner, hör ni av er när ni kommer till Umeå? Kanske en matbit innan ni far hem. K.

2010-03-01 @ 23:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0