Söndag 5 september

En ensam söndag kväll. Gunnar är i Nåsjön för att börja jaga älg i morgon bitti, Magnus kom förbi - packade - och for. Han lämnde valpen, som nu heter Sigge! I morgon går jag alltså upp klockan sex för att kissa honom. Antar att jag lägger mig igen efter att han fått mat...

Dagen har gått åt till att måla en beställningstavla. Det blir aldrig riktigt bra när tiden är knapp och kunden väntar. Men hon köpte den i alla fall. Det blev en slant till i tavelkuvertet.

Veckan som kommer blir fylld av älgjakt,ännu  en resa till Lycksele och en köttjobbarhelg som avslut (om dom skjuter vill säga!). Gunnar tog kameran med på jakten. Vi får väl se om det blir någon bra bild därifrån i slutet på veckan.

Var är alla mina kommentatörer? Nu tigger jag uppmärksamhet igen. Det är så roligt att höra ifrån er ibland.
Skall se på nyheterna och sedan välja en ny bok och krypa till sängs med den.  God natt.



Jag längtar till stugan i Borga och lugnet där. Det skall bli en egen vecka i början av oktober. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0