Grattis Olle till prestationen! Fredag 4 mars

Idag är det inte skidorna i Oslo som betytt mest för mig. Jo, visst var det kul att det blev en silvermedalj där och att det inte var någon av våra killar, som bar sig illa åt. Men för mig var en bronsmedalj i Vilhelmina mycket mera värd!!!  GRATTIS  OLLE!!! Dessutom fick han sin medalj efter att ha kört nästan halva loppet med bara en stav. Han tappade den andra i en nedförsbacke. Inte ens Marcus Hellner hade kommit trea med bara en stav... av 15 startande!
Tråkigt att jag inte kunde vara med och få se Olle. Jag blev förkyld efter mötet med barnvirus i helgen och ville inte riskera att några hoppade över på Lukas. Så jag har bara motionerat Nitra idag och städat andra våning mellan skidloppen.

I morgon blir det mera skidor så därför kojar jag nu. God natt!



Så här glad var nog Olle över sin prestation idag. Det skall han i alla fall vara tycker hans farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0