Fredag 8 februari. Födelsedagsfredag

 GRATULERAR sonhustru på 42-årsdagen!
 
  Vi bor ju bara ett par mil ifrån varandra och det gör att vi har tät kontakt. Det är tråkigt för hennes mamma, som bor i södra Sverige, att hon inte får träffa sin dotter så ofta för det måste vara speciellt att ha en dotter och därtill tät kontakt. Jag ser ju på våra söner att de har fler intressen gemensamma med sin far än med mig... Visst, jag är ju alltid mamma med det som tillhör, men det skulle vara roligt att ha en slags vuxenkontakt med sina barn.
 
Min sonhustru finns och verkar i Dorotea och där gör hon ett bra jobb - med yrket, med barn, man, hundar och hus. Full fart innehåller också en del träning på skidor och cykel.
 
Ikväll skall vi på "kalas" och ha en trevlig stund. Skall bli jättekul!
(Skvallra inte - hon skall fa mitt livs första egenhändigt stickade raggsockar i födelsedagspresent.)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Gratulationer från oss. Kerstin.

2013-02-08 @ 21:17:49
Postat av: Elsa

Plus att hon är vacker som en dag- se bara på bilden och ni måste hålla med mig!
Grattis i efterskott Pernilla!

2013-02-09 @ 10:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0