23 april

Här ser du vår Nitra. Hon ser hemskt farlig ut - och tror att hon är det också... Hon är en finnspetsvalp på 7 månader och är så lekfull att det är jobbigt. Gunnar och Magnus skall tillsammans göra en fantastisk fågelhund av henne!!


Idag har jag haft kontakt med Sara i Göteborg, som hjälper mig att utforma min blogg trevligare. Hon är verkligen duktig. Jag beundrar dessa duktiga ungdomar, som lär sig detta nya medium så otroligt fort och blir så skickliga!
Det var kul att byta litet ord om Göteborg. Jag känner ibland att det skulle vara roligt att vara där ett tag så här på våren, känna dofterna av havet, av alla tulpaner och påskliljor i parkerna längs Vallgraven, vandra bland människorna på Avenyn och dricka en kaffe latte på ett utefik. Nästa år får jag åka dit - då är jag ju pensionär och behöver inte vänta på ett lov.

Nu väntar jag på den nya modellen av min förstasida.

Kommentarer
Postat av: Linda

Trevlig blogg hörredu! :D

2009-04-24 @ 13:55:53
URL: http://lalipop.blogg.se/
Postat av: Elsa

Ja, det blev mycket fint!

Kan du meddela mig vilken tid ni ska komma på måndag, bara så jag vet när jag ska ha våffeljärnet varmt och smeten klar. Jag hoppas att det inte blir så snabbt, det finns en risk för det om ni ska till Borga redan på måndagkväll. Ha det i städbråskan!

2009-04-25 @ 17:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0