Måndag 6 april

Det blev inte av att vi åkte till Borga idag. För mycket kvar att göra och inget mysigt vårväder. Snö och regn i massor. Det blir i morgon istället. Denna dagen har jag gjort piroger att frysa ner och ta med ut på fjället i veckan. Det blev tekakor och fröbrödbullar också när ugnen ändå var varm. Skönt att ha det gjort. Även om jag inte äter just något bröd, är det bra att ha att ta fram till kaffet när någon kommer.
Gunnar har knappt synts till för projektet i snickarboa - bara när det varit dags för kaffe eller mat.

Nu är jag trött. Skall slökolla på TV en stund och sedan koja.
Måste maila till några av mina vänner och tala om att jag har en blogg. Inget kul om ingen läser och kommenterar...

GOD  NATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0