Verk av konstnären Gunnar O


Kommentarer
Postat av: Malin

Jo, det bästa med regnet är att snön försvinner mycket fortare! Jag och Asterix ska ta oss en liten promenad i regnet och då tror jag också att det är jätte skönt att komma in i värmen tillsammans med en kopp te, en macka och en bok. Det fick mig att fortsätta läsa ur Stieg Larssons böcker, som nu varit undanlagda ett bra tag.



Ha det så gott!

2009-04-27 @ 13:55:09
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Anna-Erika

Hej! Skoj att ses så här! Wow vilken vedhög. Jag är så glad att jag slipper hålla på med sånt. Tackar bergvärmepumpen varje dag!



I vinter har SMU haft några av mina saker till försäljning. Men oftast hinner jag inte tillverka och ha ett lager. Just nu finns det lite smått å gott som ligger. Det måste ligga en stund för jag har svårt att skilja mig från det jag gör men jag kan inte spara på allt...



Min blogg är inte en del av kommunens itsatning. Men jag har bytt till wordpress-blogg för att skolornas hemsida använder wordpress och jag har lärt mig hemsidan bättre genom att själv blogga med samma verktyg. Wordpress har massor av mallar så jag har bara valt denna mall och sedan bestämt ordning och rubriker. Lätt!!



Kramar

2009-04-28 @ 10:04:49
URL: http://aehandmade.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0