Lördag 22 augusti





G R A T U L E R A R    G R A T U L E R A R   G R A T U L E R A R  så jättemycket från oss här i Bellvik!

I morse föddes en liten flicka på Mölndals lasarett. Hennes mormor, min goda vän Elvy ringde mig efter 20 minuter. Hon och storebror Elias var stolta och glada. Gunnar och jag skickar våra varma tankar till mamma Ida och pappa Anders.
Jag förstår att Ni njuter nu. Vi är så glada för Er skull. Nu är Ni dubbelt så rika som förut!



Jag kom hem till Bellvik i går kväll och har suttit stilla nästan hela dagen framför VM i Berlin. Det är kul att se alla skickliga idrottare som kämpar så och gör sitt bästa. Regnet har stått som spön i backen. jag till och med vaknade i natt av att det smattrade mot plåttaket. Det var riktigt skönt att konstatera att jag var inne i värmen - och krypa längre ner under täcket.
Nu har jag summerat de sista dagarna av bildskörd. Denna gången skall ett porträtt av Isak in under mina bästa bilder.
Så kommer också ett kollage som är från  besöket hos Petters familj i Vilhelmina och från Jons förskola i Lycksele.

Gunnar har gått och lagt sig. Det är alldeles tyst i huset och utanför är mörkret höstsvart. Jag skall se om jag orkar börja en bit på någon bok ikväll. Jag har ju sovit rätt mycket framför TVn...






God natt på Er alla !

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vilken FANTASTISK bild av Isak!

2009-08-23 @ 20:43:40
Postat av: Ingrid

Ja visst blev det! Det är inte så svårt att få till det när han poserar, säger Hej! och sedan vill se i kameran. Han vet precis vad man gör.

Tack för senast förresten! Jättemysigt. Vi hör snart av oss. Allt måste anpassas efter jakten...

2009-08-24 @ 00:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0