Måndag 12 april

En fin dag till. En fantastisk sak hände - som bara kan hända om man bor i Dorotea!!!!!
Mobilen ringde. Det var vaktmästare Herman på den skolan jag arbetat på. Han ville göra mig glad genom att berätta att
                 en person hade lagt en nyckelknippa i folkbibliotekets brevlåda. Bibliotekspersonalen

                 ringde upp Herman och han konstaterade att det var mina, sedan september, borttappade  
                 skolnycklar!

                De har töat upp någonstans på samhället (kanske utanför ICA) och en ärlig doroteabo

                gissat sig till att det var skolnycklar och återbördat dem. FANTASTISKT! Tänk om det skulle
                gå att finna personen och ge en liten uppmuntran... Skall försöka.

Här är dagens bilder. Jag lägger ut dem nu och går sedan till sängs. God natt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0