Måndag 13 december

Oj, detta är nog första gången jag inte sett en riktig lucia! Det känns jättekonstigt. Jag orkade inte ner till TVn i morse, då jag haft en sådandär dumnatt. Det är inte ofta, men igår ville inte tankarna på allt möjligt försvinna och det var lögn att kunna somna. Halv tre till fyra städade jag här nere, så tog jag en kopp te med honung och slocknade. Vaknade inte förrän halv tio...

Vi hade tänkt att åka till Borga med den nya soffan, men det var 25 grder kallt, och då är det säkert 32-35 i Högland. Så vi får vänta till en annan dag och städa här inne under tiden.
Nu är klockan elva och jag har tagit det sista handtaget i köket. Bara till att flytta soffan och bordet i morgon och göra rum för julgranen.
Båda rummen är klara och dessutom lillstugan. I morgon blir det resten i första våning.

Nu släcker jag min lilla cyberstad, säger god natt till tomtarna och till er. NU skall jag sova!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0