Lördag 13 november

Jag sitter vid datorn och Jon bygger en pärlplatta. Vi har jättemysigt i tystnaden. Talar om allt möjligt, lågmält och inte så mycket. Isak sover, mamma är på personalfest. Pappa Magnus jagar sista helgen?
Jag är bara här i Lycksele över helgen. Är fortfarande trött efter min miniinfluensa. Allt tar emot.

Kul om du gillar böckerna A-E. Cedervall har ju skrivit en innan denna. Försök få tag på den. Handlar om affirmation. Rolig och avkopplande... När kommer ni förbi Bellvik? Både boende och uppehälle ordnas. Kram.

Nu skall jag ordna litet med sortering av mina bilder. Lära mig det nya fotoprogrammet.
God natt.

Kommentarer
Postat av: A-E

Ska kolla efter första boken, jag gillar att köpa böcker!

När vi kommer förbi? Nu börjar tiden då vi aldrig är ledig samtidigt mer än en dag i månaden. Kul kul men så är det.



2010-11-14 @ 22:29:48
URL: http://aehandmade.wordpress.com/
Postat av: A-E

Förresten, hur många snöflingor är du intresserad av? De är max 10cm i diameter.

2010-11-15 @ 15:03:02
URL: http://aehandmade.wordpress.com/
Postat av: Ingrid

Skall vi börja med 6 st ? Men jobba inte ihjäl dig! Jag tar de jag får. Du har säkert annat att göra före jul...

2010-11-15 @ 22:12:54
Postat av: A-E

Ok. Fixar det i helgen.



Du, den där Döden boken... P undrade vad för bok jag läste och jag skyllde på dig!!!

2010-11-17 @ 20:31:41
URL: http://aehandmade.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0