Måndag 8 november

Jobbig dag. Trött, ensam och fått ingenting gjort. Skrutt skall det vara ibland också. Har fånstirrat på en massa löjliga TV-program och suttit vid köksbordet och jobbat med Nordkapalbumet. Det är långtifrån färdigt... Är inte vid Nordkap ännu!

Har i alla fall duscat och tvättat håret. I morgon ringer jag min frissa Lollo och frågar om hon har någon akuttid för pensionärer med panik över testarna. Har inte klippt mig sedan 10 augusti och färgen under de ljusa slingorna är inte mörk längre - den är rödbrun!!!

Nu går jag och lägger mig med mitt dåliga humör! Ja, god natt då.

Dessutom kom bilden på fel håll - fast jag har vänt den!! Buuu på er säger Isak och jag.

Kommentarer
Postat av: kari

Hej......det är skönt med skruttdagar ibland för då kan det bara bli bättre :)

Jag har precis varit och fyndat nya sängkläder på Sova-butiken i birsta som hade 50% på fina påslakan i egyptisk bomull från Borås-väverier...det ska bli skönt och krypa ner i nu när snön kommer.

Hoppas Du blir piggare snart...titta på lite bilder då brukar man bli på gott humör//Kram Kari

2010-11-09 @ 15:15:10
Postat av: A-E

Skruttdagar är till för att man ska kunna njuta av ickeskruttdagar :)



Snöflingorna ligger på tork. Har inte bestämt vad jag ska göra med dem än.



Sambon får fnatt ibland...



Jag har inte läst den boken så jag tackar å bockar.



//a-E

2010-11-09 @ 19:35:03
URL: http://aehandmade.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0