Onsdag 7 december

Idag har jag inte gjort många knop. Hostar och mår bara trött. Har målat litet på lister och bokhylla, servat Gunnar med fika och mat mellan snöskottning och lackning mm i snickarboa. Ute har det alltså snöat nästan hela dagen och nu börjar det se ut som vinter. Tack för det. Allt känns ljusare och mycket renare.

I morgon skall ja köra ner till Oves Sport i Rossön och handla julklappar till min skidåkande familj. Direkt därifrån ger jag mig iväg till Dorotea för att hämta killarna på fritids och dagis. De gamle blir sena från jobben. När jag kommer hem skall vi sätta upp hyllor och börja fylla dem litet med krukväxter. KUUUL!

Nu skall jag sova bort förkylningen, som alltid min pappa Kurt sa när jag var liten.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0