Fredag 11 februari

Igår körde vi iväg till Vilhelmina för att besiktiga en släpvagn (det gick bra) och för att hälsa på Petters familj. Vi åt middag tillsammans och hade en trevlig stund. Man känner sig inte som en gammal farmor när Lukas kramar mig inför sina kompisar. Vi älskar dig så Lukas. Vår spelevink Olle är lika kramgo och lika mysig. Tack Petter och Mimman för att ni hjälpt era killar att bli de de är.

Det snöade igår när vi körde hem, men i morse när vi vaknade var vintersolen på väg upp. Det hade blivit kallt och idag klarade inte solstrålarna att smälta droppar på taket. Men det blev en skön dag i alla fall.
I morgon skall jag ta långa svängen som promenad och efter det blir det sortering av papper och städning i andra våning. Måste hinna det innan jag åker till Ås nästa vecka.

Har läst klart Sverker Sörlins bok idag. Superintressant för mig som älskar skidor på längden. Nu vet jag inte vad jag skall ta för mig i bokväg. Har någon ett tips? Måste ha något innan John Blund sveper bort mig. Jag har en svårtattsovaperiod just nu.
Hoppas att ni får en bra natt med mycket sova och avkoppling. God natt.


Kommentarer
Postat av: A-E

Igår morse hade vi -30 USCH som sedan växlade om till -10 och storm BLÄ.

Men idag är det -1 och sol JIPPIII

Jag ska klä mig och sedan rusa ut.

Boktips är svårt. Har du läst Viveca Stens deckare? Fast de har väl gått på tv..



Ha en bra helg!

2011-02-12 @ 11:02:17
URL: http://aehandmade.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0