Söndag 6 februari

Det blir ingen bild idag. Jag har haft massor av tillfällen i helgen, men det blev aldrig av. Hans och Kari kom i fredags för att stanna och hjälpa oss med vedhuggning och för att ge oss en myshelg. Det blev det verkligen. Karlarna jobbade heldag i skogen på lördag, medan Kari och jag tog långpromenad med Nitra och lagade mat. På kvällen kom Agneta och Einar också och vi åt gott och hade JÄTTETREVLIGT!!!

Idag har Gunnar och Hans satt in våra nya element - tack för det. Kari och jag har gått samma runda. Dessutom har Hans varit hundman och motionerat Epo båda dagarna. Det känns jättebra. Tack för att ni finns för oss våra vänner.

Ikväll stack vi ner till Fantastiska Fiket och lämnade tårtattiraljer. Jag har "beställt" en tårta där till en av mina bästa vänner, som fyller år på tisdag. Skönt att det finns experter! Morgondagen skall jag sparka landsvägen med Nitra och sedan förbereda födelsedagspresenten...

NU skall jag gå och lägga mig. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0