Söndag 16 oktober

OJ, oj, oj vad det ekar mellan tomma väggar i Bellvik i kväll! Alla åkte samtidigt efter maten (nio runt vårt bord!). Men det är ganska vilsamt också... Jag har sett på TV en stund (inte Bolibompa!!!), kollat litet bilder på datorn och bara snurrat på i största allmänhet.
Johan har just sms´at och sagt att de är hemma, alla barnen ligger i sina sängar och att de vuxna är på samma väg. Gunnar snarkar sedan ett par timmar och detsamma gör väl antagligen Magnus och Pojkarna. Pernilla är i Lycksele för en jobbardag imorgon.

Nu är det måndag och det är den 17 oktober. Sex dagar kvar tills vi ger oss iväg. Imorgon gör jag klar packningen. Skall baka bullar också har jag lovat Gunnar, som tror att han skall få mycket främmande när jag är borta!!!

God natt.


Kommentarer
Postat av: A-E

Hej!



Jag har skickat ett mail med min tomteprototyp! De ska torka, fyllas med nått, få näsa och skägg. Blir rätt bra tycker jag!

2011-10-17 @ 14:13:42
URL: http://aehandmade.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0