Trettondagsafton

Vi åkte hem för att skotta snö! Det har kommit en hel del och Gunnar har haft det han har gjort. Jag har bakat litet skorpor och ordnat telefonsamtal och ärenden. På eftermiddagen körde vi tillsammans med Elsa och Göte till Åsele och fick en helt superb middag hos syster Gunnel. Hon är bara otroligt duktig att få till mat så att man kan äta sig fördärvad! Jag måste nog börja använda hennes recept på webbsidan "kokaihop".
TACK Gunnel och Björn för både mat och trvlig samvaro!

När vi körde hem var det massor med älgspår - men vi såg bara en hemma på Bellviksvägen. Inte konstigt att det sker olyckor som folk kör!! Men vi kom säkert hem i alla fall. Nu sitter jag med en slät kopp te och sedan skall jag koja.

Idag blir det litet fler bilder från vår nyårsafton i Borga tillsammans med våra vänner från Sundsvall. Vi hade jättemysigt och kul. Härligt att ha vänner som ni.




Första dagen på det nya året 2012. SNÖ. Underbart trots att det var skottning. Jag gillar snö. Nu skall jag börja åka skidor.








Kommentarer
Postat av: Elsa

Stort tack för åkturen till Åsele! Annars hade jag nog fått stanna hemma.

Det serveras kaffe klockan 11.00 eller fram till 11.15. Välkomna!

2012-01-06 @ 09:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0