Måndag 16 juli



Hej i alla delar av landet och världen (en särskild hälsning till Dig Sara med fam. i New York!!!).

Här i Bellvik har vi haft varierande väder som vanligt denna sommar. Igår kväll var molnen så här vackra, luften var kylig, en regnskur kom och vi fick äta inomhus med våra gäster Ann-Chatrin och JP. Gunnar grillade som vanligt i carporten. Det går jättebra och vi njöt av en trevlig stund och god mat.
På dagen hade jag varit i Åsele och samlat namn för vår sjukvård. Ca 200 underskrifter bara vid vår station under de fyra timmar vi fanns där... Toppen!

Idag har jag fortsatt med feng-shui i andra våning. Alltså städat och slängt, städat och slängt. Sköööönt!

Med jämna mellanrum kollar jag ut genom fönstret för att hålla koll att Iver finns inärheten.
Det är skönt att det är full fart igen efter magåkomman han besökte veterinär Anna för i fredags. Då var han inte pigg och fick både dropp och medicin. Nu får han nästan inte bli piggare...




Imorgon skall jag göra en tripp över ett par dagar till Kari i Sundsvall. Skall bli jätteroligt och jag skall komma hem med litet grejor från IKEA. Hade Ni väntat Er annat...

Kram från mig.





Kommentarer
Postat av: Anna-Erika

Vädret är liksom jämnjävligt! Idag fryser jag i fleccetröja och ullstrumpen. Härligt med sommar...

2012-07-17 @ 15:20:21
URL: http://aehandmade.com/
Postat av: Ingrid

Byt fleecen mot dunjackan, krama sambon litet extra om Du kan få honom att vara stilla en stund, ta en promenad med termosen i ryggsäcken upp efter Rutjebäcken (och hälsa från mig), ta en filmkväll och bara - gilla läget...

Kramar till Er båda.

2012-07-18 @ 08:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0