Söndag 16 september. En riktigt röd tavla.

 
Efter härliga dagar med Kari och kameran i Borga har jag nu återvänt till mörka Bellvik. Sitter vid vedspisen och fixar med bilderna. De blev bättre än jag trodde med mulen himmel och bara litet blå fläckar ovanför oss.
 
Imorgon bär det av till Umeå och samlar namn på listorna. Skall bo hos Kerstin och David. Det ser jag också fram emot. Kul att träffa mina allra bästa gamla vänner igen.
 
Nu skall jag sova i min egen säng en natt igen. Skönt.
God natt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder blev det, nu har snön precis lagt sig på Klöverfjället men dimman och det eviga regnandet gör att man bar ser korta glimtar av fjällen och kan ana det vackra under "locket"....vart är SOLEN,hur ser den ut ???. Ses imorn eftermiddag // Kram Kari

2012-09-20 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0