God natt



Här är kusin Ulf Mossberg och jag i sherpabyn Namche Bazar i Nepal i mars 2006. Ovanför våra huvuden skymtar världens högsta berg Mont Everest. Ulf och jag vandrade upp till baslägret på 5400 meters höjd. Luften var tunn och det var inte helt lätt att lyfta benen. Men vi klarade det.
På måndag kommer Ulf med fru Kerstin hit till Bellvik och Borga ifrån Helsingborg, där de bor. De stannar en vecka.

Det skall bli så jättekul att träffas hos oss!!!

NU skall jag lägga mig. Arbetsdag i morgon också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul å hitta "gamm-frökens" blogg! :) Fina bilder

å kul å se vad du gör nu för tiden! Många kramar

2009-04-22 @ 20:25:15
Postat av: Erika

Va kul å hitta "gamm-frökens" blogg! :) Fina bilder

å kul å se vad du gör nu för tiden! Många kramar

2009-04-22 @ 20:25:43
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Gamfröken

Hej Erika - vilken av Erikorna jag haft är du? Jag tittade som hastigast i din blogg men kan inte placera dig.

2009-04-22 @ 23:30:40
URL: http://ingridibellvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0