Fredag 14 augusti

Två små Granberget/Stockholmsbarn kom och for med Gunnar ut på Bellvikssjön idag. Det var blåsigt, kallt, regnskurar men det verkade inte bekomma dem! Lyckliga tog de med några pluttiga små abborrar och åt dem fileade och stekta på kvällen. Härliga föräldrar Anna-Karin och Tobias som väcker barnens intresse för att vara ute på det sättet. Vi beundrar Er! Alva och Olle kommer helt säkert att vilja fiska fler gånger. Ni är alltid välkomna till oss!
Agneta och jag plockade ner litet röda vinbär. Tack för hjälpen!

De senaste dagarna har annars varit bara vanliga för mig. Gunnar är i snickarboa med fönsterna och fixar dem inför vintern. Igår var han och Jan-Peter uppe på Strandberget och lade plåt på taket. Ett superjobb är gjort. TACK JP!!!

Nu skall jag koja. I morgon skall vi till Gunnel och Björn i Åsele och åka flotte. Jag ser jättemycket fram mot det. Rapport följer.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0