Kuldagen med kollegorna 15 juni

Så kom då den sista dagen med kollegorna. Det blir mycket "den sista" i dessa tider... Vi skulle på en resa som jag ordnat i samråd med rektor Mats och med härliga Yvonne som bollplank. I musikens tecken skulle det vara. Jag hade tänkt mera musik från början än vad slutresultatet blev - trots det tror jag att alla som var med trivdes och hade roligt.

TACK alla ni för att ni är så positiva, nyfikna och inställda på att ha trevligt tillsammans. det känns så bra att ha det som minne! Det kändes superbra att nästan alla valde att komma med och låta mig bjuda på avskedsmiddagen. TACK!

Vi började med att hämta guiden i Östersund. Hon visade sig vara otroligt duktig och berättade om Frösön medan Lasse Marcusson körde bussen med suverän säkerhet runt Frösöleden. Frösö kyrka var vårt första mål.




Vi fortsatte från kyrkan nerför backen till Sommarhagen där Vilhelm Petterson-Berger hade sitt hem.


Efter guidningen av ytterligare en duktig flicka på Sommarhagen, hade vi två timmar lång rast på stan - på egen hand.
Resan hem gick bra och i Rörström tog vi björnvägen mot Bellvik och en två timmars mysig samvaro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0