17 maj - söndag




Jag har nyss lagt våra tre små busungar. De är otroligt lätta att få att komma till ro. Jag gruvar inte för kvällarna när Malin skall på jubileum i Sollefteå. Nog skall Sigrid, Henry och jag klara gänget i två kvällar och en dag! Efter det följer jag med Malin till Ås på måndag för att köra tillbaka hem på tisdag morgon. Då kommer Elvy, Ida och Elias från Göteborg.

Innan Ramseledagarna skall jag alltså göra mina 3 sista dagar detta läsåret. Det blir i klass 2. Några utvecklingssamtal skall göras på eftermiddagarna - annars är det slut med min "riktiga" tjänst.  Jag skall skriva mera en annan dag om hur det känns. Skulle tro att det blir litet tid över någon gång nästa år... Nej nu fjantar jag. Det blir lugna dagar ganska snart - och lugna kvällar.

Vi hörs om några dagar.

Kommentarer
Postat av: Vehaggarn

Ja idag va bus onga ner på Näset och hälsade på innan dom åkte hem till Ås.Men ja kommer då jätte bra överens med alla tre av dom,höll till och med den minsta medans Johan fick fika,och de va inga som helst protester av lilla Hanna.Och Hjalmar och Hilde små busade ja lite med också innan dom åkte,härliga ungar och inte blyga alls för mig.

2009-05-18 @ 18:29:53
Postat av: Ulf Mossberg

Ingrid!

Så länge Du har med de härliga bilderna från Mount Everest kommer jag att gå in på Din blogg. Man ser bilderna, sluter ögonen och återupplever vår härliga vandring.

Hälsa Gunnar och grabbarna.

Ulf



2009-05-20 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0