Borgahällan och fjällen mot norr




Kommentarer
Postat av: Laila

Hej Ingrid! Ni verkar har haft en underbar helg uppe i Borga. Själva har vi, plus Michael, varit i Dabbnäs i helgen. Vädret som du skrev var underbart. Vi har polat på med det mesta. Allt från ved till att få morbror Kurt att prata lite. Det går framåt, men sakta. Vi ska bo i Bellvik nå`n helg framöver så då kommer vi ochh hälsar på. Kramizar Laila

2009-05-03 @ 17:33:40
Postat av: Gunnel

Ser att ni haft en härlig sista april och första maj. Vilka fantastiskt fina bilder du sätter in. Tror att jag måste byta kamera...........om det är den det är fel på eller också är det väl käringa det är fel på.

Hälsa alla och ha det bra!

Gunnel & Björnen

2009-05-03 @ 18:52:21
Postat av: Elsa

Hej! Ja, vad ska då jag sägas vara för fotograf? Jag beundrar också de fantastiska bilderna, men inte tror jag att det är bara kameran, den kan då inte jag skylla på. Nä, jag tränar nog för lite, men igår tog jag den nyladdade kameran och knäppte minst fem bilder. Storartad för att vara mig!

Välkommen åter till Bellvik!

2009-05-11 @ 10:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0