Onsdag 21 oktober

Idag har varit en så fantastisk dag! Solen lyser i varje snöfläck och frostflinga. När jag gick bort till Eva i förmiddags för att få sällskap på min träningspromenad, var luften kall och frisk. Jag verkligen älskar höstdagar. Topparna runt om har snömössa, som är det vackraste jag vet. Tårarna kom och tankarna irrade sig upp på platån - till vintern kan jag åka dit! Min höft blir bättre och bättre. Vi gick i relativt "snabb" takt österut och njöt. Jag orkade ända längst in på husvagnsprkeringen - och tillbaka igen. Jag tror att det är ca en kilometer. I morgon skall vi plocka mossa innan det fryser helt.

På eftermiddagen kom Eva och Bengt och åt middag med oss: Enchiladas (utan recept, Johans är godare, men jag hade inte hans ingredienser) som alla sa var goda, kladdkaka med blåbär, hallon och glass. Det blev en trevlig kväll. Nu skall jag lägga mig och börja med en ny bok. Är trött.
Önskar er alla en fin fortsatt kväll och god natt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0