Torsdag 15 oktober

Jag klättrar snart på väggarna. Känner mig piggare och vill göra saker - men kan inte ännu. Går ganska bra inne men är osäker ute i snöslasket och på isfläckarna. Känner att jag MÅSTE ut och det är inte kul att be Gunnar om hjälp och skjuts hela tiden. I morgon måste det handlas - och han måste köra!!!
Är otålig och det har ju bara gått tre veckor idag...

En oas är kaffestunderna på Näset. Idag drack vi elvakaffe där klockan ett. Jag slapp ur mitt fängelse en stund och fick bulle och den där goda kakan med vit kräm ovanpå. Den äter man långsamt... Tack Elsa!

Några bilder sedan sist och må så gott.




Kommentarer
Postat av: Bo Nilsson

Hej Ingrid! Jag ville bara tala om att jag tycker om att se på Dina bilder. Särskilt de som visar exteriören av Bellvik. Fick jag önska något vore det att Du visade något från de övriga gårdarna.

2009-10-16 @ 08:23:57
Postat av: Ingrid

Kul att du tycker om mina bilder!

Skall tänka på din önskan och försöka fixa den. Hus är spännande, speciellt gamla med mycket historia.

2009-10-16 @ 13:39:09
Postat av: Kantarell plockaren

Hoppas ni hör av er i tid innan ni eldar i rök basten.

2009-10-16 @ 21:43:06
Postat av: Ingrid

Kan vi visst göra.

Vart har du tagit vägen? Osynlig du blivit. Välkommen när du vill. Alltid skönt med den kaffestund.

2009-10-17 @ 22:15:54
Postat av: Anonym

Tittar förbi någon dag fraöver,ha ju varit en jakt vecka nu som inte varit den bästa.Men vi syns nån dag,ha en fortsatt trevlig helg.

2009-10-17 @ 23:07:56
Postat av: Malin

Hej hej!!

Ingen fara alls att du fått orden så att du kommer in på min blogg! Så jag ska inte vara arg på honom ;)

Hoppas allt är bra och att du börjar bli bättre efter operationen.

Kram från oss alla tre.

2009-10-19 @ 18:10:49
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0