Söndag 6 september

Två fotbollspelande pojkar från Dorotea behövde skjuts till matchen i Vilhelmina. Jag tyckte att det var roligt att hjälpa dem och att få se på. Petter som tränar gänget blev glad att slippa köra. Det blev ingen vinst (2-3) men en ruskigt bra match, som hade varit rättvis om den slutat oavgjort!
Härligt med en 14årig Lukas som kramar om farmor mitt ibland sina kompisar. Jag är så stolt över Dig!

Innan jag åkte hemifrån bakade jag bröd som Magnus fick ta med upp till fjället. Han var förbi på väg till älgjakten medan jag var i Vilhelmina. Tack för den goa lappen - det värmer.


 



Hoppas att det är så här fint i morgon när jaktlaget samlas vid elden i Nåsjön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0